![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjK9rDXmT5ifGmJDaw7pCDVOaMva2HtK8mVee4SWQva6qnLepQ8KPN95W7kx7q6AdK8dXeDmXKgkw8flzIaAUWPALZyG6-6A9FzGBbsW84aURRbPnajV0KFPqaTnBD-iiVlJrFefP65rGdv/s320/Alfa+Mito.jpg)
Наскоро групата Fiat представи версия на Lancia Delta работеща на газ (LPG). Сега и друг автомобил от групата получава същия двигател.
Това е най-малката Alfa Romeo MiTo. Двигателят е T-Jet с обем 1.4 литра и максимална мощност 88 kW (120 k.с.) при 5000 об/мин. В сравнение с конвенционалния бензинов двигател със същите параметри газовата версия не внася съществени промени в динамиката. Максималният въртящ момент е 216 Nm при 1750 об/мин.
Най-малкият модел на Alfa работещ с газ ускорява от място до 100 км/час за 8.8 секунди и може да постигне максимална скорост от 198 км/час. Колата има два резервоара и след като бъдат напълнени с газ и бензин може да измине без ново зареждане 1200 км.
От тях 480 км може да измине само на газ, (резервоарът може да поеме 39 литра LPG). Двигателят стартира винаги на бензин, след това автоматично преминава на LPG докато резервоарът не бъде изпразнен, след това отново преминава на традиционното гориво бензин. Естествено водачът може и сам да избира с какво гориво да се движи, като това става с бутон на таблото.
На италианския пазар версията MiTo LPG Turbo ще бъде в продажба от тази седмица и ще има цена от 13 900 евро. Тази цена отчита бонусът от 3000 евро, даван от италианското правителство на всеки който купува автомобил работещ с LPG, както и допълнителен бонус от 1500 евро, който дава фирмата за закупуване на този автомобил. Без тези бонуси цената на колата е 18 400 евро.
Политиката на стимули водена и от правителството и от групата Fiat е причина в Италия автомобилите на LPG да са доста популярни и в страната да има повече 2400 зарядни станции. Не е изненада, че през миналата година продажбите на автомобили работещи с LPG са се повишили в сравнение с 2007 със 140%. Очаква се и през тази година растежът да продължи, като отново да бъде около 140-150% в сравнение с миналата година.
Сега групата Fiat предлага фабрични газови уредби за Panda, Punto Classic, (миналата генерация на Puntо), Grande Punto и Punto Evo, Idea и Bravo. Специално новият агрегат предлаган с газовите версии на Deltа и MiTо догодина ще се появи при Punto Evo и при по-големия Bravo.
Освен автомобилите на LPG, Fiat произвежда и моделите от Pandа до Puntо Evo, както и малките Qubo, екстравагантната Multiplа и лекотоварните Doblò във вариант Natural Power, който работи с метан.
Automedia.bg
коментара
0 Responses to "Новата версия на Alfa Mito"Speak Your Mind
Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!